4 WEEKS

 
 
 
Hejsan!
Idag gick jag äntligen till gymmet för första gången på nästan två veckor. Fick någon halsspray av min värdmamma och det är verkligen super! Varför kan vi inte ha sånna mediciner i Sverige för? 
Aja, känner mig äntligen frisk så det blev 5 km löpning och sedan körde jag rygg och armar. De har skakat i dem hela eftermiddagen så väntar mig en härlig träningsvärk imorgon. 
 
Detta är för övrigt det jag äter under vardagarna. Enkelt med sallad, tomat, feta ost, äpple och avocado med ranch dressing. Smidigt att mixa ihop det som finns hemma. Försöker hålla mig till det nyttiga och unna mig lite annat på helgerna. Var även på Dick's sports idag och jäklar vad grejer det fanns där! Blev sugen på att köpa allt som fanns, hehe 
 
Annars har jag haft en bra dag med småkillarna. Körde Matt till teatern efter skolan och sedan gjorde vi lite läxor. Efter det gick vi till skogen och hade med oss lite snacks. Nu ikväll har jag lagat mat till dem, enkelt med pasta och tomatsås, haha. 
 
Idag har jag varit här i en månad, hur galet är inte det?!

Kommentarer
Johanna säger:

Tycker du att det tar mycket kraft att ta hand om barnen? Asså är du väldigt trött på kvällen? :)

2013-10-02 | 12:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback