COZY THURSDAY

 
Detta har min dag bestått av idag. 
Imorse när jag hade lämnat barnen i skolan gick jag hem, gjorde varm choklad och gick och la mig i sängen med en bok. Läste i säkert tre timmar innan jag gick ut på en promenad. Regnet var vräkt ner här idag, så var rätt blöt när jag kom tillbaka, hehe. La mig i badet och läste vidare i någon timma innan jag började igen. Snacka om en skön torsdag! 
Nu ikväll har jag lagat mat till småkillarna innan deras kvällsaktivitet. Potatismos, köttbullar (från Ikea), lingonsylt och gräddsås. Efter det kom min värdpappa hem och jag fick beröm över att jag gör ett sådant bra jobb. Alltid roligt att höra! 
 
Nu ska jag invänta nästa avsnitt av Glee. Var det någon som såg hyllningsavsnittet till Cory förra veckan förresten? Jag kunde inte sluta lipa under hela avsnittet, så jävla fint rent ut sagt!
 

Kommentarer
Johanna säger:

Åh, jag grinade också hela avsnittet. Hade så himla ont i huvudet när det var slut, haha.

2013-10-18 | 16:26:49
Bloggadress: http://aupairjossehannaa.blogg.se
Anonym säger:

Nästa avsnitt av Glee kommer inte förrän den 7:e november så det kommer inget avsnitt ikväll :(

2013-10-18 | 19:14:33
Jenny säger:

Håller med dig, de hyllade verkligen Cory på ett vackert sätt.. Jag grät och grät och grät.. haha
Fast nästa avsnitt kommer väl inte förrän 7 november typ? :(

2013-10-19 | 04:10:55
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback