GARRETS POPCORN

 
 
 
 
När jag berättade för alla att jag hade tackat ja till min värdfamilj här och att jag skulle flytta till Chicago, sa min kusin att jag MÅSTE äta popcornen här. Så det tänkte jag att tjejerna skulle göra när de de var här.
Garretts popcorn finns lite överallt downtown. Man kan välja mellan att få small/medium/large. Det man ska komma ihåg är att allt i USA är stort, så en small är väldigt stor, haha. 
Man kan välja på allt mellan cheesepopcorn till carmel till vanliga. Jag rekommenderar Chicago mixen då det blandar allt. Men är man här i Chicago måste man testa dessa!
 
Detta är de sista bilderna jag har att bjuda på från helgen. Jag hade så otroligt roligt och det var intressant att turista runt i sin "egen" stad också. Annars blir det mest att man hänger på Michigan Avenue och i Millenium Park. 
 
Vill ni kolla in Kajsas riktigt grymma blogg, gör ni det HÄR!
 

Kommentarer
Anonym säger:

Inte alltid man blir faceraped på bloggen. Ber om ursäkt. Publicera inte, och ignorera mina vänners dåliga humor!
Julia

2013-10-11 | 04:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback