HALLOWEEN PREPARATION

 
 
Här har ni en liten tjuvtitt på vad jag ska vara ikväll. Någon som har någon idé på vad?
 
Sitter just nu med dagens andra kopp kaffe, läser lite och lyssnar på Paulo. Vad skulle jag göra utan honom dessa dagar när regnet bara vräker ner. Dagens planer- göra klart all tvätt, ut och gå och baka cupcakes. 
Så mysigt så!
 
Ikväll ska jag ut och gå på trick or treat med barnen och sedan ska jag på middag hos min värdfamiljs kompisar. Längtar tills imorgon då jag ska på en äkta halloween-collegefest med mina kompanjoner. Ska bli så kul!
 

Kommentarer
Jenny - blivande au pair säger:

Har tyvärr ingen aning om vad du ska klä ut dig till, men vill gärna se bild sen :D

Publicerade precis ett inlägg på min blogg med bloggtips på au pair-bloggar, du är en av dem! Gillar din blogg! :)

2013-10-31 | 20:30:57
Bloggadress: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback