LAST FRIDAY

 
 
 
 
 
 
I fredags körde jag ner till downtown för första gången. Det var hur mycket trafik på motorvägen som helst så det tog ett bra tag att komma ner. Sedan var det de svåra att köra bland alla bussar, bilar, människor och cyklister. Men jag klarade det och när jag klev ur bilen var jag så himla stolt över mig själv! 
Satte mig iallafall på yachtklubben i ett par timmar och väntade på Kajsa, Hanna och Lisa. Jag njöt av utsikten som är helt underbar. Chicagos skyline är verkligen amazing!
 
Sedan gick jag till Navy Pier för att möta upp tjejerna. Det kändes verkligen hur skönt som helst att träffa ett välbekant och saknat ansikte igen!
Vi tog lite kort och åt middag. Sedan gick vi strandpromenaden in till stan och bönan. Där väntade Kai på oss så vi hängde lite vid bönan och sedan satte vi oss på Starbucks innan vi tog tåget hem. På vägen hem träffade vi tre andra killar som vi snackade lite med. De bjöd med oss på fest kvällen efter, men det är en annan femma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback