MY LATEST SNAPSHOTS

1// Kai och jag på promenad.
2// Kathryn och jag på Color Run.
 
1// Vi delade faktiskt på detta. 2// Moamos. 3// Vi hittade en jättefin second hand butik. 4// Snyggaste provrummen. 
 
1// I provrummet. 2// 27 dollar för dessa tre paren- snacka om kap!
 
1// View from the yachtclub. 2// Kajsa, jag och Lisa framför bönan. 
 
1// Pinglor redo för en utekväll! 2// Kai och Lisa var taggade. 3// Jag med, hehe. 4// Kajsa och jag i limousinen. 
 
1// Fyllekäk på Donken. 2// Utsikt från Willis Tower. 

Kommentarer
None None säger:

Hej, gillar din blogg, du verkar ha det toppen!
Jag har nyss flyttat till chicago, men har inte hittat och mina vänner (under 21) letar efter något bra ställe att gå ut på... har du något tips?

2013-10-11 | 04:05:40
Bloggadress: http://newyork.blogg.se/
Stina säger:

Oj- det skickades iväg innan det var klart.
Hursomhelst, har du ngt grymmt ställe downtown att tipsa om?

2013-10-11 | 04:08:49
Bloggadress: http://newyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback