TRAIN STATION IN QUINCY

 
 
Här i Chicago blir det väldigt mycket åkande med tåg. Jag tycker att perrongerna här är riktigt snygga, så i helgen passade Kajsa på att klicka dessa. Lite skillnad från Nässjös tågstation, hehe.
Måste förövrigt köpa ett par vinterskor då sommaren håller på att försvinna. Jag är väldigt svag för Dr Martens så chansar på att det blir ett till par. Älskar mina bruna, men nästa par blir nog ett par svarta. 
 
Idag har jag bara sovit under min lediga tid. Det blev inte många timmars sömn i helgen, men nu känner jag mig iallafall något utvilad igen! Nu ska jag ta tag i tvätten och sedan hämta barnen. 
 

Kommentarer
emelieVilhelmsson säger:

Snygging becca :D <3

2013-10-08 | 09:10:15
Bloggadress: http://emelievilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback