WE OWN THE NIGHT

 
 
 
 
Det var jättelänge sedan jag knäppte lite sådana här bilder. Men tycker det är roligt att bryta av lite här, eller hur?
 
Annars har jag haft en lika bra dag idag som igår. Under min lediga tid hämtade jag upp Sandra då vi hade bestämt att prova lite kostymer inför halloween. Vi gick runt en bra stund i två butiker som finns här. Sandra hittade det hon skulle direkt men jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle vara. Efter många om och men har jag nu iallafall bestämt mig, tror det kommer bli kanon! 
Efter det gick vi till Starbucks, classic haha, tog varsin kaffe och sedan gick vi och shoppade lite. Trots att jag snart har bott här i 8 veckor har jag inte utforskat butikerna så vidare mycket. Men det finns en hel del bra häromkring! 
 
Nu börjar jag snart jobba igen. Hörs finisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback