09/12/13

 
 
Idag har vi fått en hel del gjort faktiskt. 

Som sagt fixade vi securitynumer och bankkonton till mig. Under min lediga tid under dagen hann jag skypa med Linn, plugga lite teori, kolla på flygbiljetter osv. När vi hämtade barnen blev jag biten av en geting. I Sverige är jag jättekänslig mot allt som biter mig (så som mygg, knott) men här hände det inget mer än att halva foten svullnade upp. Nu har svullnaden lagt sig rätt bra tack och lov. 
När min värdpappa kom hem åkte vi till "Papa Criss" och åt. Jag tycker det var så himla typiskt USA. Istället för stolar var det typ soffor och ja, ni fattar vad jag menar. Maten serverades i små korgar exempelvis. 
Efter vi hade ätit åkte vi ÄNTLIGEN till YMCA och skrev in mig på gymmet. Det såg bra ut och klasserna var ungefär som i Sverige. Gissa vem som kommer åka dig imorgon när jag är ledig hehe. 

Och efter det, var det dags för min första körtur. Även min första med automat så det var lite obehagligt att lägga sig på motorvägen med 12 filer. Tack och lov gick allt bra men har nog aldrig varit så nervös när jag kört bil haha. Kul var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback