BANANA PANCAKES

 
 
Min frukost imorse. 
 
  • En mosad banan
  • Två ägg.
  • Stek i smör eller kokosolja på låg värme.
  • Servera med bär eller vad ni känner för.

God morgon!
 
Gjorde mig en rejäl frukost imorse. Hemma i Sverige gjorde jag bananpannkakor var och varannan dag då det är både nyttigt och gott. 
 
Har inga planer för dagen mer än att dra till gymmet för att springa lite och köra mage. Dock finns det bara en magmaskin och inga platser för att göra egna övningar på. Får se hur jag löser det. Ute öser regnet ner, men tänker inte ta bilen till gymmet ändå så idag åker Hunterstövlarna på! Problemsolver som jag är!

Kommentarer
Linn säger:

Sv; Okej gud vilken tur! Jaa :) saknar dig med min fina! Måste skypa någon gång i veckan :)

2013-09-21 | 09:22:58
Bloggadress: http://anderssonlinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback