CHICAGO DOWNTOWN

 
 
 
 
 
God dag! 
 
Min morgon startades myckt bättre idag än igår. Sa förlåt till min värdpappa igår kväll när han kom hem och han sa att det var inga problem. Det var ett missförstånd från bådas sida så det kändes skönt.
 
Efter att vi hade slutat jobba igår åkte jag och Jessica till downtown. Där blev det lite shopping på forever21 och efter det mötte vi upp hennes kompis Mathias. Vi gick runt lite, bland annat till "the bean" (ni som känner mig vet hur mycket jag älskar LOL hehe) och sedan gick vi ner till hamnen och till Navy pier som tyvärr stängdes när vi kom. Blev även utbjuden igår, dock trodde han att jag var 25 år. Jag ser väl inte så gammal ut eller????
 
Nu håller jag på att kolla lite på college men jag kan inte bestämma mig om jag ska ta timmar eller credits. Egentligen vill jag ta credits men alla de klasserna har redan börjat. Så isåfall får jag vänta till januari, vilket jag inte heller är så sugen på då college är ett väldigt bra sätt att träffa nya människor. Aja, har jag lite att tänka på helt enkelt. Men jag trivs verkligen så bra här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback