I'M IN LOVE WITH NEW YORK CITY

 
Jag på Times Square innan. Fler bilder kommer!
 
Jäklar vad jag älskade New York alltså! Det var definitivt inte sista gången jag åkte dit om man säger så.
Har haft en lång dag men den har varit så värd.  Har hängt med några tjejer idag som är SÅ HIMLA HÄRLIGA! Vi är blandade svenskar, en finsk och en från skottland. Har så himla roligt med dem och gjorde dagen riktigt minnesvärd.
 
Förstår vad alla menar med att amerikaner är så glada och öppna. En frågade exempelvis om jag inte kunde bli Au Pair till hans dotter istället och stanna i NY (lite creepy men ändå haha) och en kom fram och frågade om han fick pussa mig. Alla hälsar och önskar en bra dag. Alla är glada och bjuder på sig själva. Hur många gör det i Sverige lixom? LOVE IT HERE!
 
Imorgon är det dags för att resa igen och den här gången till Chicago som jag kommer att flytta till. Det blir en lång dag med mycket väntan, men har som sagt träffat så härliga personer som ska till samma ställe så tror tiden kommer att gå fort ändå trots all väntan. Är rätt nervös då det blir första gången jag träffar min värdfamilj i verkligheten. Men längtar ändå som tusan. 
 
Måste även säga hej till alla nya läsare! Superkul att ni vill hänga med här ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback