IN WILMETTE

 
 
 
Måste bara starta detta inlägget med att hylla Aviciis nya album. Hur bra är det inte?!
 
Annars har jag haft en bra dag. Började som vanligt att jobba mellan 7-9. 
Efter det åkte jag till Moa för att ta tåget från henne till Wilmette. För det första hade jag ingen GPS så det tog en kvart extra. För det andra blev jag försenad och för det tredje var vi tvungna att springa till tåget för att inte missa det. Gissa hur kul det var i stekande sol i 10 minuter, haha. Men vi hann iallafall precis med det. 
I Wilmette mötte vi upp Felicia och Lisa. Det blev rätt mycket prat och lite shopping. Köpte två riktigt snygga klänningar och en söt tjocktröja. Innan det var dags att åka hem blev det varsin frozen yoghurt. 
 
Nu i eftermiddag har vi bara tagit det lugnt. Jag har gjort läxor med pojkarna och läst lite Pippi för dem. Nu har vi precis ätit lite middag. Dessutom är det storm ute och det låter 10 gånger värre än vad det gör i Sverige, hehe. Aja, tur att jag tycker regn och åska är mysigt. 

Kommentarer
malin säger:

Nåt ni borde göra (om ni ändå är i Wilmette-trakterna) ni borde åka till Old Orchard, tror det ligger i Stoke, men är mycket nämre än vad stoke känns, - sjukt bra shopping!! OM ni inte redan vart där ofc :D

2013-09-19 | 09:38:09
Bloggadress: http://wakoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback