LAST SATURDAY

 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer några bilder från lördagen.
 
Jag mötte upp Kristin och Kai för att åka och hämta våra grejer till Color runnen. Vi tog tåget dit och bestämde oss för att gå tillbaka. Det var jättemysigt och så perfekt väder för en promenad. Vi stannade och tog massvis med bilder vid skylinen, som ni kan se. Chicago är så himla vackert! Kommer nog aldrig tröttna haha. 
När vi kommit in downtown igen bestämde vi oss för att äta på Hooters. Där går alla tjejer iklädda i pyttesmå shorts och linnen. Med det besöket var nog Kai mest nöjd med vad man kunde kolla på, medans jag och Kristin var mest nöjd med maten. Detta var faktiskt min första burgare här i staterna. 
 
Efter det mötte vi upp Moa och Sandra för att kolla på Don Jon. Jäkligt rolig film. Men nu får jag nog vänta med biobesök ett tag tror jag.
 
Idag har jag lite saker här hemma att ta itu med. Bland annat en massa tvätt, skypedejt med bästis, städa mitt rum och fixa lite andra grejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback