LYCKORUS







Lite av grejerna jag har hunnit med att köpa här. 


Hästarna har alltid varit mitt största intresse och efter det har det varit kläder. Så nu när jag inte har häst här får jag ju passa på att utöka mitt andra intresse hehe. 

Har iallafall precis bokat en resa till Kajsa i november vilket kommer bli ASKUL! Har även en massa andra roliga saker inplanerade så som P!NK konserten med Kristin och roadtrips. Det är så himla kul att alla är så välkomnande och snälla här. Idag har det varit sex stycken som har frågat om vi har kunnat träffas i veckan. Jag var lite orolig i början med att inte skaffa nya kompisar här, men den oron har släppt rätt bra nu, haha. 

Kommentarer
Kajsa säger:

wiiiiiiiih är så jävla taggad tills du kommer hit!!! puss <3

2013-09-17 | 04:15:48
Bloggadress: http://kajsap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback