THE COLOR RUN IN CHICAGO

 
Några bilder från dagen. Tagna av mig, Kristin, Kathryn och Moa.
 
Idag var det då dags för The Color Run här i Chicago. Det var sååå jävla roligt rent ut sagt och det var utan tvekan de lättaste och roligaste fem kilometerna jag sprungit, trots min förkyldning. Vi var ett gäng med massa svenskar + Kathryn som sprang. Vi peppade varandra och dansade mestadels av tiden. Under tiden vi sprang fanns det olika färgstationer där de stod och kastade färg och taggade oss ännu mer.
När vi kom i mål var det ett "festival område" med en scen och ett ställe med skum. Trots de där fem km så fortsatte vi att dansa ända tills det var slut. Detta var som sagt något av det roligaste jag gjort! 
 
Efter racet mötte jag och Kristin upp Kai och Sofia. Sofia är en ny au pair från Tyskland och hon var riktigt rolig! Tror inte hon blev rädd för våran alltför dåliga humor haha. 
Nu i eftermiddag har vi varit på Buffalo Wild Wings och sedan avslutade vi med Frozen Yoghurt på Pinkberry! Pinkberry har lätt den godaste froyon här så åker ni hit tycker jag ni ska testa den. 
 
Bästa helgen på länge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback