TRAINING SCHOOL DAY 2

 
Min grupp under dagen.
 
 
Class 8.
 
 
Till pappa.
 
 
Polisofficern som lika gärna kunde vara komiker. 
 
God morgon! 
Har precis kommit ut ur duschen och tänkte berätta lite om gårdagen. Blogg.se fungerade inte när jag skulle uppdatera igår kväll så får göra det nu istället. 
 
Vi hade våra vanliga klasser igår bara att vi blev indelade i andra grupper. Jag hamnade i ett jättehärligt gäng som enda svensken, vilket är jättebra då man faktiskt är tvungen att prata engelska. Vi gjorde en presentation vad man kan laga för mat till värdföräldrarna med barnen i åldrarna 8-10. 
 
När vi ÄNTLIGEN hade en rast på 45 min (gick 8pm till 9.30am igår) gick jag och några för att handla frukt. Då ser vi att de har värsta cruisingen på parkeringen. Pappa, du hade älskat det! Så många coola bilar. 
 
Sista lektionen kom en polisofficer för att prata om säkerhet och regler här i USA. Han var KUNG och man skrattade nästan hela tiden. Han blandade lixom det roliga med det lite med hemska historierna han berättade om. 
 
Idag då. Nu på förmiddagen ska vi ha Red Cross lektion ända fram till i eftermiddag då vi äntligen åker till NEW YORK CITY!! Är super taggad och det ska bli så roligt. Lovar att ni kommer få massvis med bilder därifrån!

Kommentarer
hedda säger:

Åh ser ut som det går kanon för dig :) önskar dig all lycka! <3

Svar: Jaa än så länge är det kanon :) Hur går det för dig?? :)
Rebecca Andersson

2013-09-06 | 19:37:03
Bloggadress: http://heddajosefssons.devote.se
hedda josefsson säger:

bor i göteborg nu och trivs jättebra :)

2013-09-07 | 11:45:39
Bloggadress: http://heddajosefssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback