WOODFIELD MALL

 


 
 
 
God morgon!

Har precis tagit pojkarna till skolan och ska snart börja med tvätten. Rutinerna har jag kommit in i rätt bra nu!

Igår var jag, Kristin och Moa (en svensk au pair som också bor i Chicago) på Woodfield Mall som ligger i Schumburg. Det är ca. 30 minuter här ifrån. Jag körde själv för första gången här igår, och det gick kanon! Är riktigt stolt över mig själv då det är väldigt många filer.

Aja, hämtade upp Moa och sedan åkte vi till köpcentret. Där mötte vi Kristin och gick nästan direkt till Cheesecake Factory. Såå gott! Åt äntligen en spaghetti och köttfärsås (ingen slår dock din pappa) och efter det delade vi tre på en "cheesecake". Snackade om mättande!

Sedan blev det ännu mer shopping, och när det stängde åkte jag och Moa hem. Vi skulle möta upp en annan kille från Tyskland på Starbucks, men han kom aldrig så vi satte oss ner med varsin kaffe/frappe. En av de anställda gick även runt och delade ut gratis kakor, och vem tackar nej till det lixom? Smålänning som man är, hehe. 4 kakor gick ner och sedan var det dags för mig att åka hem. Mysig dag!

Idag är det kallt och rått ute, och min hals har dessutom blivit värre. Får se hur jag känner sen om jag ska till gymmet eller inte. Kanske nöjer mig med en promenad. See yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback