HAPPY

 
Antar att de flesta är rätt nyfikna på vad som har hänt då jag har haft besöksrekord och flera har ställt frågan om jag ska förlänga, och äntligen kan jag säga att jaaa det ska jag! Stannar här i nio extra månader så kommer alltså tillbaka till Sverige i juni 2015. Känns rätt så galet men ändå så himla bra! 
 
Idag har jag jobbat hela dagen då barnen har varit hemma. Var bara på college imorse och skrev ett prov. Tänkte att jag ska sova snart då det inte blivit mycket sömn de två senaste nätterna. Är så trött, hehe. Puss 

Kommentarer
Kajsa säger:

Åååh, vad kul Becca! Så glad för din skull!! :)
puss&kram

2014-04-08 | 15:35:40
Bloggadress: http://kajsainlondon.blogg.se
Sofie säger:

Åh vad roligt! :) följt dig sen november och tycker du har en super bra blogg! Den första Au Pair-bloggen jag läser varje dag! :) är själv i matchningsprocessen nu så du får gärna kolla in och ge tips! :)

2014-04-08 | 18:19:31
Bloggadress: http://sofiejohanna.devote.se
Ronja säger:

Hej , har startat min ansökning nyligen och snart blir det alltså intervju, vad bör man förbereda sig på att dem /man ska prata om?:)

2014-04-09 | 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback