HAPPY BIRTHDAY

Grattis på födelsedagen världens bästa Linnéa!! Hoppas du får en kanonbra dag för det är du värd. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dig här. Puss ♥
 
Underbara lördag! 
Vaknade utvilad så gjorde mig iordning inför en promenad till gymmet där en timmars spinning väntade. Kände att jag faktiskt orkade mer än sist, vilket har något med att göra att jag har kört cardio varje dag den här veckan. Nu sitter jag iallafall med min standard frukost; smoothie och kaffe. Ska hoppa in i duschen snart och göra mig redo inför dagen. Måste hinna att skicka tillbaka ett paket där häflten av kläderna var för stora (??????)(tack cardion) och sedan fixa med lite annat.
Vi hörs fina ni!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback