KÄNN INGEN SORG

 
Har haft en väldigt, väldigt, väldigt (sa jag väldigt?) lugn dag under min lediga tid idag. Har iallafall firat Sam som fyller 9 år. Svenska pannkakor med jordgubbar och choklad till frukost var väldigt uppskattat och nu ikväll har vi bara tagit det lugnt med middag och tårta. Eller ja, så lugnt det går med mina gullungar haha. 
 
Såg iallafall Känn ingen sorg innan idag och hur kan jag ha missat den?? Så jäkla fin film och jag vill ju bara flytta till Göteborg på direkten. 

Kommentarer
Caroline säger:

Åh älskar den filmen, jag såg den inte heller förrän för två månader sedan. Så himla mysig ^^

2014-04-30 | 10:28:41
Bloggadress: http://carolineinthestates.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback