MY FACE ABOVE THE WATER

 
Idag är en sådan dag då jag bara vill åka hem till mamma och pappa och gråta ut. Har inte haft mycket hemlängtan alls men det tär på en när jag vet att jag inte kommer att träffa mamma förrens i juni nästa år. Hatar det amerikanska systemet på det sättet. Är dock tacksam att jag får åka hit och jobba då de inte ens kan utföra visum i vissa länder. Och jag vet att det finns de som har det hundra gånger värre än vad jag har det också, för jag har det bra här. Men ändå, jag saknar min familj hela tiden och önskar att de kunde vara här med mig. 
 
Nu ska jag iallafall göra det bästa av situationen. Har en av mina finals om en timma så ska försöka fokusera på det. Puss 

Kommentarer
linnea den bästa säger:

sänder en STOOOOOOOOOR KRAM!!!!!

2014-04-24 | 03:19:59
Bloggadress: http://www.neahelsing.devote.se
linnea den coola säger:

sänder en stor kram igen och en puss på kinden. tur du har din USA syrra här då (alltså mig)

2014-04-24 | 03:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback