180814

 
Några snapshots från i lördags. 
 
I lördags mötte jag ju upp Isa för lite shopping. Vi hann även med en lunch med Sofia och Linnéa innan de skulle vidare till Kristin för avskedsmiddag. Så galet att det redan är dags för det! Isa och jag åkte vidare hem till mig då jag skulle jobba på kvällen. Vi lagade tacos, var ute och lekte med barnen innan de fick spela lite tv-spel. Avslutade kvällen med 21 Jump Street! På söndagen drog vi downtown igen och mötte upp Sofia. Vi satt på Starbucks och planerade lite grejer innan vi gick till TGIF (första gången här i Chicago) och åt. Mysigt avslut på helgen och jag är såå glad att jag har mina fina tjejer här!! ♥
 
Om en liten stund ska jag testa på att göra något som jag aldrig gjort innan, nämnligen segla! Ska bli så kul! Och dessutom är det bara 4 månader till pappa och Olle kommer och hälsar på. Längtar så jag spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback