LAST NIGHT

 
Igår kväll åkte jag, Linnéa och Elin upp i Hancock Tower. Vi passade på att åka upp i baren för att dricka kaffe och smoothies innan klockan blev alltför sent. Den här utsikten är verkligen min favorit i Chicago. Vet inte hur många gånger jag har sagt det nu men så är det, haha. 
Kom hem från Linnéa för en liten stund sen. Orkade inte åka hem igår kväll så sov hos henne. Ska snart åka tillbaka dit men först måste jag gå och hämta min bil som har varit på lagning i två veckor. Ska bli så skönt att få tillbaka den! 
Ha en bra fredags lovies! ♥

Kommentarer
Nina säger:

Vad roligt du har,vilka otroliga platser du ser.Skulle vilja komma o träffa dig som guide. Ikväll Har Mats o fem andra 50 åringar fest,då blir det klackarna i taket.Sköt om dig bamsekram moster

2014-08-30 | 16:45:00
Erika säger:

Hej! Jag är en svensk au pair som bor i Washington DC, denna helgen är jag här i chicago med några kompisar. Tänkte kolla om du vet några prompters här i stan som kan fixa in en på klubben om man inte har fyllt 21 än, vi är nämligen 20 allihop... Hade varit jättesnällt om du vet något!


Tack! / erika

2014-08-30 | 20:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback