MY SATURDAY PICS

 
Nu har jag äntligen lite ordentliga bilder här. Fick ta med min syrras kamera då min gamla gick sönder lagom till att jag skulle åka tillbaka hit. 
Livet rullar på som vanligt här och jag ska inte ljuga med att jag inte har haft någon hemlängtan efter att jag lämnade Sverige. Om tre veckor har jag varit här i ett helt år och det är heeeelt galet och resten av min tid här kommer flyga förbi. Men jag försöker hålla mig sysselsatt när det tar emot lite extra. 
I fredags kväll var jag iallafall och åt middag med min värdfamilj på klubben. I lördags var jag och Linnéa och spelade tennis med några killar. För att inte ha spelat det sedan typ... aldrig så var vi ändå bra! Efter ett träningspass i stekandes sol drog vi på eftermiddagen downtown för att möta upp ett par nya au pairer. Vi tog med oss mat från Vapiano och satte oss i gräset i Millenium Park. Sophia fyllde även år och hon hade bakat en tårta! Hade så kul och älskar att träffa nya människor. 
Igår hade jag en lugn och skön söndag. Skypade med mamma, drog till gymmet och körde slut på mig själv totalt och på kvällen hade min värdfamilj sina kompisar över så hängde med dem. Perfekt avslut på en bra helg!

Kommentarer
Nina säger:

Kul att du trivs.Du är så social,det är en bra egenskap.Jag ska till Öland en sväng innan jag börjar jobba.
Sköt om dig kramis

2014-08-12 | 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback