THE JOINT- REGGIE BAR

När vi var på ön La Isla Mujeres stannade vi till på en liten reggiebar som låg längs med vägen för att äta lunch. På baren jobbade några kanadensiska killar, så Fia och jag sa att om vi någon gång inte vet vad vi vill göra med våra liv flyttar vi dit och börjar jobba istället. Nä, men skönaste stämningen var det. Ni ser ju bara hur fint de hade gjort med julgranen haha. 
 
Sängliggandes dag 3 och jag börjar bli mer och mer rastlös då ingen medicin verkar hjälpa. Näsan och tårarna rinner, halsen och kroppen gör värker och det finns inte så mycket jag kan göra. Har ni någon mirakelkul får ni hemskt gärna säga till!! Ikväll ska jag dock försöka möta upp Iveth för lite häng på Starbucks. Behöver komma ut från huset lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback