THEY ARE HERE

Igår var vi på Old Orchard mall. Happy sis. 

Vi kom fram till vårt hotell rätt sent, tack och lov kan man säga då man kan ta dessa bilder.

Imorse var vi uppe tidigt. 

Och gick till bönan. Tips är att gå dit tidigt då det nästan inte är något folk. 

Sedan gick vi och åt frulle.

Jag går mest och ler hela tiden för att Olle och pappa verkligen är här.

Ikväll var vi uppe i Hancock Tower. 

Hejsan! Sitter just nu på hotellet och ska snart gå och lägga mig. Det har varit ett par väldigt intensiva dagar här i Chicago  men jag kunde inte må bättre. Olivia har shoppat mer än vad jag trodde var möjligt medans jag och pappa har tagit kort och hållt påsar. Jag har blivit frågad av chefen på Michael Kors om jag vill bli facemodel och fått en ny kompis som jobbar som stylist på Akria. Älskar att detta landet aldrig slutar överraska. 
Imorgon bitti går flyget till Cali där vi ska köra roadtrip i två veckor. I fyra av de dagarna hänger dessutom Kristin med. Hur kul?? Jag har även fått en för tidig julklapp i form av en iPhone 6 och jag totalt älskar den. Vill ni hänga med oss i Cali tycker jag att ni ska följa mig på instagram. Rebeeccas heter jag där! 
Puss och kram 


Kommentarer
Nina säger:

Klart att ni njuter.Idag har jag varithos eran mamma.Dår möttes jag av den sötaste hundvalp jag sett.Som en liten isbjörn.
Kram på er

2014-12-21 | 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback