B&G

Ni får helt enkelt stå ut med lite fler bilder från Texas. Har inte så mycket andra roliga att bjuda på. ;)
 
Sitter just nu med kaffekoppen i högsta hugg och försöker vakna till. Ska snart åka och möta upp Kai för ett gympass. Tänkte höra om han vill spela lite racketball efter det sen med, då jag är ledig enda fram till 17.00 idag. Då jobbar jag bara en timma och efter det tänkte jag dra till gymmet igen för lite cardio. Älskar att vara där och ha lite egentid. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta på Let's Dance. Hejar såklart på Kenza! Tror hon kommer att ta hem allting.
I helgen kommer min morbror hit så kvällarna här är rätt fullspäckade. Imorgon ska jag och Kristin hänga med dem på hockey och på söndag ska vi ut och äta i Hancock Tower.
Så vi hörs! XX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback