YESTERDAY



Fredag idag och om några timmar är det äntligen helg! 

Igår kväll var jag hos Linnea och hade myskväll. Hon klippte mitt hår och jag kände mig trygg med henne. Vågar nästan aldrig klippa mig längre då en frisör en gång klippte av allt mitt hår. Men blev jättenöjd!
Efter det ville Linnea att jag skulle klippa hennes hår med. Har ju friserat hästarna lixom men aldrig på en människa och ännu mindre en frisör haha. Men hon tyckte jag var duktig så det var ju skönt att höra. 
Sedan färgade vi ögonbrynen, målade naglarna och pratade om våran resa. En riktig tjejkväll med andra ord!

Idag ska jag ta itu med lite plugg, åka och tvätta bilen och fixa lite andra saker. 
Ha en fin fredag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback