4 MONTHS

 
Fredag idag och idag har jag varit i USA i hela 4 månader. Tiden har gått så fort, men kan ändå inte förstå att det var 4 månader sedan jag vinkade av min familj och vänner i Sverige. Galet!
 
Idag har det varit svinkallt här i Chicago, trodde inte riktigt mina ögon när temperaturen visade -22 celsius imorse, och nu sa min värdmamma att det ska bli -28 nästa vecka så att till och med skolorna kanske blir inställda. Haha orkar inte! 
Har iallafall jobbat hela dagen idag med. Bara myst med mina favoriter här hemma. Kände dock att vi behövde komma ifrån huset en stund så var och simmade en timma på gymmet med. Kvällens planer blir att hänga här hemma och fixa med lite bilder och ta det lugnt, så skönt!
 
Tänkte även passa på att tacka min fina släkt för julkorten också, det uppskattas så mycket :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback