FIRST DAY AT COLLEGE

Ny tröja från Hollister och tofflor från Old Navy. Så sköna!
 
Så var första dagen på college avklarad. Läser ju bara en kurs men ändå. Var i en grupp med ungefär 15 stycken andra och självklart är jag den som blev utvald att läsa stycket. Jag hatar att prata inför helt främmade folk men det gick kanon ändå. Efter lektionen kom det fram en jättegullig tjej från Polen och pratade lite. Hon berömde mig för min engelska och trodde att jag hade engelska som första språk, lite egoboost hehe. 
 
Nu ska jag klicka hem böckerna jag behöver inför den här kursen, dricka upp kaffet och ta första långpromenaden med Chase i år. 
 
Måste bara inflika med att jag har fått en ny bil! Min Landrover har gått sönder, så igår överaskade min värdfamilj mig med att jag får deras "gamla" bil då de köpt en sprillans ny. Inte mig emot, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback