WEDNESDAY

 
Några bilder från Clearwater Beach, mina busungar. ♥
 
Onsdag idag och idag fungerar det mesta som vanligt här i Chicago. Igår kväll satt jag och kollade runt lite bland nyheterna och tydligen är det så kallt att till och med vissa toaletter har fryst igen, haha. Hoppas inte den kylan kommer tillbaka alltså!
Idag har jag fixat lite med college och städat upp efter två dagar instängda i huset. Det jobbiga är att min bil är sönder och min värdpappa kommer inte hem förrens på imorgon för att fixa den, så får klara mig utan den vilket inte är det lättaste. Hoppas att Wright (colleget jag ska gå på) är snälla och hjälper mig även fast jag är ute så sent. 

Kommentarer
Lianet säger:

Hejsan!:) jag undrade bara om du kommer att förlänga ditt år?? Eftersom du verkar trivas så himla bra :) och förresten, är Kai också svensk? Och hur lätt/svårt är det att bli vän med amerikaner?:)

2014-01-08 | 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback