BY THE REFLECTING POOL

Några bilder som Kristin knäppte på mig vid poolen som bland annat är känd från Forest Gump. Älskar den filmen och var så glad att få se poolen i verkligenheten, haha.
 
Idag har jag hängt med Johanna och vi har hunnit med kaffe och massa prat och lite shopping. Behöver egentligen spara pengar inför NYC men det är inte lätt i det här landet alltså. Om en liten stund ska jag åka och hämta mina värdbarn och ikväll ska jag packa. I natt åker vi nämnligen till Michigan på bröllop vilket ska bli superkul att få vara med om. 
Ha det bra! Puss och kram

Kommentarer
Anonym säger:

Awesome bilder <3

2014-06-18 | 21:28:51
Bloggadress: http://mscharlie.blogg.se
Nina säger:

Hej gumman ! Du är den vackraste jag sett som reprensenterat,vårt fosterland.Jag bjöd in mina nya grannar från Syrien. Mamman o två små barn. Glass o paj uppskattat. Kram längtar efter dig.

Svar: Åå det låter supermysigt!! Kan förstå att de gillade det :) saknar dig jättemycket!!
Rebecca Andersson

2014-06-19 | 19:39:13
linn säger:

ha en jätte bra midsommar! :D

2014-06-20 | 15:47:45
Bloggadress: http://linnsees.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback