FINALLY MINE

Detta låg i paketet till mig själv. Modellen är Classic Q Groovee och jag vet inte hur länge jag har velat mellan en sådan här och en MK. Den här är mer mig, så är supernöjd. Snacka om materiell lycka.
 
Har haft det kaos här hemma idag. Det började imorse med att hela mitt badrum hade svämmat över, mitt kameraobjektiv har gått sönder och nu ikväll visar det sig vara massa problem med mitt Social Security nummer. Orkar verkligen inte, haha. Sätts verkligen på prövning nu inför vuxenlivet känner jag. 

Kommentarer
Nina säger:

Bora val av väska.Den var väl inte gratis.Tråkigt med din kamera.Är det något papper du fått problem med? Imorgon är det 20 år sig du kom till värden.Vilken lycka för alla.Nu ska jag ut till Björkeby

2014-06-03 | 07:01:35
Anonym säger:

Vad kostar väskan? Sååå fin! Är det billigare med märkes grejer i USA jämfört med Sverige?

Svar: Tackar!! Ja det tycker jag att det är :)
Rebecca Andersson

2014-06-04 | 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback