JUNE 12TH

Fixade ju håret förra veckan. Åkte först till en salong som jag har hört väldigt bra om och kom därifrån supernöjd. Aningen ljusare och det känns kanonbra inför sommaren. Efter det klippte Linnéa mig och nu känns det så fräscht. Jag har aldrig varit bra på att ta hand om mitt hår men har nog blivit något bättre sedan jag träffade Linnéa, haha. 
Min vecka då, har mestadels hängt på gymmet och jobbat. Igår var vi och såg The Fault in Our Stars. Usch vilken sorglig men vacker film och tror inte ett enda öga var torrt i biosalongen. Ett måste att se!
Ikväll och imorgon jobbar jag kväll och på fredag natt sticker jag och mina favoriter till Washington DC över helgen. Ska bli superkul att få se den staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback