LAST SUNDAY

bilder från i söndags.
 
Har suttit och pratat i telefon hela morgonen angående mitt SSN. Killen jag pratade med kan har varit den absolut segaste jag har pratat med och det tog en timma för honom att komma fram till att jag skulle få en refound. Alltså, haha. Nu har det iallafall löst sig och det känns så skönt. 
Annars går min syster balen idag. Förstår ni hur konstigt det känns att det redan är ett år sedan vi gjorde det, och att min lillsis har vuxit upp?? Och imorgon är jag inte tonåring längre heller för den delen. Och att jag har varit här i 9 månader idag. Herregud vad tiden går fort!! 

Kommentarer
Nina säger:

Grattis lilla Bäcky på din 20års dag. Jag är på väg till jobbet o du sover som bäst pusskram Nina

Svar: Tack så mycket Nina! Har haft en jättebra än så länge :) puss och kram
Rebecca Andersson

2014-06-04 | 06:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback