MY WEEKEND

 
Den här helgen har gått så fort och jag har haft så kul! I torsdags kväll åkte min värdfamilj iväg på segling och då kom Linnéa till mig. Vi åt froyo och kollade på Gossip Girl. I fredags tog jag det bara lugnt och sen kom Kristin. Vi drog på fest hos några killar och planen var att dra ut, men vi hade så kul att vi stannade där. I går var vi downtown och bara myste. Vi åt brunch, shoppade lite och på kvällen kollade vi på film och åt pizza. 
Idag har jag legat i solen och hunnit med en långpromenad. Om en liten stund ska jag möta upp Linnéa downtown igen för att kolla på utomhusbio. Låter som en bra söndagskväll om ni frågar mig! 
Puss och kram

Kommentarer
Nina säger:

Hej vi har haft dop i Kalmar. Härlig dag med tjocka släkten.Kul att du får främmande. Ta väl vara på er puss o kram

2014-06-30 | 06:46:13
Ida säger:

Hej! Jag ska åka iväg till USA som aupair i september och tänkte höra om hur du hittade aupairer som också ska dit innan du åkte iväg? :) Typ när du var till ambassaden osv (ja, har följt din blogg hela tiden hahah).

Svar: Hejsan!! Ja det gjorde jag :) Facebook är allas bästa vän innan man åker då det finns massvis med Au Pair grupper :) där är det bara att lägga till vänner och ta kontakt! Kristin träffade jag bland annat genom att hon skrev till mig där. Lycka till med allting :D kramar
Rebecca Andersson

2014-06-30 | 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback