PHOTODAIRY DC I

Några bilder från första dagen i DC.
 
Måndag idag och jag är som en levande zombie. Mina jobbdagar i sommar börjar klockan 6.15 på morgonarna och igår kväll kom vi hem vid halv 12. Men det är bara att gilla läget. DC var iallafall jättefint! Inte den roligaste resan jag har gjort kan jag inte påstå, då det bland annat började med att flyget i lördags morse var 4 timmar försenat osv. Men men. Nu är det bara två veckor till Jenny och Sanna kommer och jag längtar så jag spricker!! 

Kommentarer
Nina säger:

...Godmorgon!
önskar dig en trevlig dag Anga o jag ska på torgdag i Vetlanda. Kram moster

2014-06-17 | 07:35:06
Nina säger:

Hoppas din midsommar var lyckad.Jag firade med b.l.a.Anga o Stefan. Är lite sliten idag. Ska gå till sängs nu.Godnatt

2014-06-21 | 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback