CHILLIN' IN THE CAR AND 200 DAYS

Såhär kan det ser ut när jag kör bil, hehe. Älskar förövrigt att köra automat, kommer vara så dålig med kopplingen när jag går tillbaka till manuellt sen. 
 
Så jäkla skönt med fredag! Det var länge sedan jag kände så, för har haft fullt upp varje helg ett tag nu. I helgen ska jag se till att få lite saker gjorda. Gymma, LCC-möte, jobb och plugg är ett måste iallafall.
 
Under min lediga tid idag mötte jag upp Kai för kaffe. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och kan knappt förstå vilka fina vänner man har skaffat sig här. Unnade mig även ett par Vans innan, tycker man borde skämma bort sig själv med lite småsaker oftare!
Nu har jag precis ätit middag med min värdfamilj och ska strax dra till gymmet en runda. Cardio och mage står på kvällens schema. Puss!
 
Har förövrigt varit här i 200 dagar idag, hur galet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback