MICHAEL KORS

 
Detta var det jag gick med mig hem i lördags. Så nöjd!
 
Måndag idag (nehe) och har både hunnit med college och gym med Fanny. Ska bara kika in här lite fort och säga hej innan jag börjar jobba igen. 
Måste bara berätta om en annan lite rolig grej här. Stod som vanligt och tankade bilen när det kommer fram en kille och börjar snacka, och frågar till slut om jag vill gå ut med honom. Det är tredje gången det händer att jag blir uppbjuden på en bensinmack här, amerikanarnas raggplace så att säga, haha. 

Kommentarer
Anonym säger:

hahah alltså en liten konstig fråga kanske men vad säger du till de egentligen när de bjuder ut dig? ;) du är ju som nästan erfaren att hantera sådana situationer nu!

Svar: Jadu, det är ju inte så himla svårt och säga "nej tack" ;)
Rebecca Andersson

2014-03-10 | 21:46:36
saannnnaaa säger:

Åh, till och med en vit plånbok :D gud va fin den va! Hoppas att du har det bra :D

Svar: Hahaha jaaa tackar längtar efter er!! :D <3
Rebecca Andersson

2014-03-11 | 11:29:48
Sarah säger:

Har följt din blogg ett tag, jättebra :) Tänkte tipsa om ryttareliten som går på SVT play. Grymt bra serie :)

Svar: Tack så mycket! vad glad jag blir :) jaa jag kollar på den! jätteintressant :)
Rebecca Andersson

2014-03-11 | 22:44:21
Bloggadress: http://www.sarahdaniella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback