NEVER STOP DREAMING

Igår innan en PW med Chase. 
 
God dag! Har precis kommit ut ifrån duschen efter en timmas spinningpass imorse. Ni som läste min förra blogg när jag bodde i Sverige vet att jag körde det 2 gånger i veckan och att jag älskar det! Svettas nog aldrig så mycket som när man trampar och tar ut sig till max, men jäklar vilket känsla det är efteråt. Jag ska fortsätta köra det här då instruktören var jättehärlig och massvis med energi. Älskar amerikaner!!
Mitt knä och benhinna är fortfarande rätt pajat så ska inte springa på ett tag nu (eller?? haha). Träning är bästa sättet att starta dagen!
 
Nog om träningssnack. Ska börja göra mig iordning inför LCC-mötet nu iallafall. Ikväll jobbar jag som sagt så ska försöka hitta på något kul med mina sötnosar. 
Ha en fin lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback