SIMPLE LUNCH

 
Den här omeletten ser kanske inte mycket ut för världen men jäklar vad god den var ska jag säga er. Supersmidigt att blanda ihop och perfekt om man är lika dålig som mig på att laga mat. Glöm inte att krydda med salt och peppar!
 
Kom hem från gymmet för en liten stund sedan och har precis käkat lite lunch. Mina värdbarn har aktiviteter efter skolan idag så börjar senare än vanligt, lyx!! Tänkte passa på att gå en PW med Chase och njuta av solen. Fick dessutom veta att jag har A i kursen jag läser efter mina midterms och det känns så skönt och veta att hard work pay off som man säger. Ingen vila dock, ikväll ska jag sätta mig och skriva en ny uppsats. Tur att jag tycker det är roligt! 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Vad för kurs läser du? :)

Svar: En engelska kurs :)
Rebecca Andersson

2014-03-26 | 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback