WEHEARTIT

 
Vad jag gör en kväll som denna. Glider runt på weheartit för att söka fotoinspiration. Känner att det kommer bli så mycket roligare att göra det i sommar!
I hörlurarna spelas Black Balloon med Goo Goo Dolls. Kan även här skriva att ja jag har en tatuering på revbenen och texten är från deras låt Slide. 
Vill inget hellre än att gå på deras konsert men har ingen kompis här som älskar dem lika mycket som mig och vill lägga så mycket pengar på dem. Får helt enkelt nöja mig med att lyssna på live versionerna på Spotify.
Har förövrigt hunnit med 5 träningspass den här veckan än så länge och dessutom hunnit kolla på första och andra Hangover filmerna. Bradley Cooper alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback