SIX FLAGS

I lördags var vi ju på Six Flags som finns en liten bit utanför Chicago. Vi var ett gäng på sex stycken och vi hade så kul! Älskar att åka sånt här och känner mig som ett litet barn, haha.
 
Ny vecka igen och nya planer. De som känner mig vet hur mycket jag älskar att planera och att jag gärna smider planer långt fram i tiden. Just nu har jag faktiskt varje helg uppbokad enda in i Augusti, hur sjukt är inte det, haha. Igår kväll träffade jag Linnéa och bokade resan till DC. Ska bli så kul att få komma iväg dit och se lite nytt! 
 

Kommentarer
Othilia säger:

Har följt din blogg ända sedan du åkte iväg då jag själv hållt på med ansökan! Du har fått mig att längta mer och mer varje dag till att få åka, och nu är jag äntligen här sedan 1 månad tillbaka! Trivs verkligen och älskar att vara här!! Och va roligt att du ska till Washington, för det är ju faktiskt här jag bor! Älskar staden, de är så fint och mysigt här!! :) så hoppas du också kommer gilla Washington! När är det ni ska åka hit? Kram på dig!!

Svar: Men åå vad roligt att höra! :D skönt att du trivs så bra också. Jaa jag har hört att det ska vara en jättemysig stad så har rätt höga förväntningar, hehe. Vi kommer vara där 14-15 juni :) har du några tips på vad vi kan göra blir vi superglada! :) kramar!!
Rebecca Andersson

2014-05-20 | 20:09:54
Bloggadress: http://othilial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback