BLUE JEANS

Världens bästa jeans från Zara.
 
Sitter just nu och skriver på den sista uppsatsen som jag ska försöka ha inskickad innan eftermiddagen. Ikväll åker nämnligen jag och min värdfamilj till Macatawa då mina värdbarn ska segla hela helgen. Tror de flesta har förstått att jag bor i en seglarfamilj och att det är därför jag är ledig rätt mycket på helgerna. Men i den här gången kände jag att jag ville följa med och titta och därför är det lite stressigt nu innan med skolarbetet. Ser fram emot att komma bort från storstaden lite och bara njuta av hösten vid hamnen. Kameran kommer såklart att följa med! xx 

Kommentarer
Nina säger:

Härligt att du njuter av livet.Du tar ut varje tillfälle för nya äventyr. Du är otrolig.
Kram längtar efter dig

2014-10-10 | 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback