CHICAGO I LOVE YOU

 
Tänkte avbryta mitt i pluggandet och kika in här lite snabbt. Har rätt fullt upp med skolan nu då min bil har gått sönder (igen.....) och jag inte kan åka och vara med på lektionerna. Får alltså försöka förstå utan någon lärare. Alla inlämningar är deadline på fredag, och på torsdag åker jag och min värdfamilj bort vilket gör att jag vill bli klart med allting imorgon. Men idag känner jag mig kreativ och jag har fått klart en lång uppsats och en lite kortare. Nu har jag bara en uppsats + två diskussionsinlägg kvar. Tror ni min lärare gillar att dela ut läxor eller haha. 
 
Bilderna är iallafall från förra söndagen då jag och Sofia åkte upp med Linnéas och hennes föräldrar i Hancock Tower. Fjärde gången jag är där uppe nu och blir lika tagen av Chicago varje gång. Världens bästa stad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback