DETAILS

Två detaljer från rummet i helgen som jag sov i. Hur frestade ser det inte ut att ligga och läsa där lixom??
 
Regn, regn och ännu mer regn. Har hunnit med två promenader, en sväng till gymmet och blivit dygnsur 2 av 3 gånger jag har visats utomhus idag. Vad är oddsen, bara för att jag är optimist med vädret, hehe?? Har också hunnit med att skypa med pappa, som jag saknar honom. Vet ingen människa som får mig att må så bra som honom. Men tack och lov är det inte långt kvar tills han och Olle är här!
Nu ska jag ladda upp med regnkläder och paraply innan jag går och hämtar S&M i skolan. xx 
 
Förresten, glöm inte att lyssna på det här albumet. Så underbart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback