HELLO OCTOBER

 
Hur galet är det inte att vi redan är inne i Oktober? Känns som att tiden bara går fortare och fortare för varje dag som går, ibland till en fördel och ibland inte. Saknar min familj så jag spricker ibland men samtidigt vet jag att jag inte hade kunnat önska för något bättre än det jag har nu. Älskar det här livet. 
 
Annars fyller min bästis år idag. Innan jag flyttade hit hängde vi ihop nästan varje dag i flera år. Även fast vi har våra egna liv nu i USA och Tyskland vet jag alltid vad jag har henne och inget har förändrats med vår vänskap trots att vi bara har träffats en gång på ett år. Älskar dig och jag hoppas du får en jättebra 20-årsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback