THESE COZY EVENINGS

 
Klickade precis hem tofflorna på bilden, hur mysiga???
 
Nu har vi äntligen kommit tillbaka till Chicago igen. Det var en lång biltur så jag bestämde mig för att få lite frisk luft genom en promenad när vi kom hem och hade packat upp. Sagt och gjort, jag visste att det skulle bli regn men trodde inte att det skulle bli sådana skurar som det slutade med. När jag var en halvtimma ifrån huset börjar det vräka ner, så motvilligt fortsätter jag hemåt och när jag kliver innanför dörren är jag genomblöt. Hoppade iallafall in i duschen, tände ljus, hällde upp choklad och nötter i en skål och satte på PH på datorn, vilket jag precis har kollat klart på nu. Mysfaktor på hög nivå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback