140924

 
Några bilder Linnéa klickade i söndags. Känner mig som rödluvan i min nya poncho, såå mysig! 
Halva veckan har gått och jag känner redan hur pepp jag är på helgen. Den kommer bjuda på inköp av ny iphone, brunch, vin och utgång med tjejerna. Låter helt perfekt i mina öron och det ska bli så kul att gå ut och dansa igen. 
Annars är värmen tillbaka här och när jag kom gåendes i min höstjacka i morse var det både en och två föräldrar som skrattade åt mig. Antar att jag aldrig kommer vänja mig vid Chicagos scizofren väder, hehe. Om en stund ska jag till college och kolla på en dokumentär om journalisten Rubén Salazar och tror det kommer bli väldigt intressant! xx 

Kommentarer
Nina säger:

Dina dagar verkar allt annat än tråkiga.Jag ska till Kalmar Olle fyller 1 år på söndag. Var rädd om dig.
Kram

Svar: Vad roligt!! Hälsa alla från mig, kramar
Rebecca Andersson

2014-09-24 | 17:47:13
Ebba säger:

Hej Rebecka!
Vad är det för kurs du läser på college?
(Om det är engelska) hur vet man vilken nivå man ska välja? :)

Svar: Jag läser en engelska skriv kurs :) om man väljer att läsa credits gör man test innan för att se vilken nivå man ligger på :) lycka till!
Rebecca Andersson

2014-09-24 | 20:10:56
Jenny säger:

Världens finaste Becca :*

2014-09-25 | 08:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback